Mówią o nas

Nie ufasz nam? Zaufaj naszym klientom!

Przepyszne sushi,
Świeże, smaczne, oryginalne menu, szybka realizacja zamówienia :)

Katarzyna

Jak zawsze pyszne sushi, sajgonki i kimchi ❤️

Natalia

Wszystko ok.

Piotr

Wszystko świeże smaczne ładnie podane polecam.

Michał

Ok

Katarzyna

Jesteście piękni:)

Michał

Wszystko super jak zawsze

Adam

Dojo trzyma poziom na 100% pozdrawiam całą ekipę :)

Wojciech

Bardzo dobre sushi

Marcin

Jak zawsze idealnie ;)

Jakub

Jak zwykle pyszne.

Krzysztof

5/5

Lila

Polecam

Oskar

Ja zwykle najwyższa jakość. Jedzenie przepyszne, bardzo miła obsługa.

Paweł

Wszystko bardzo smaczne. Następnym razem także wybiorę Państwa lokal.

Bartłomiej

Pyszne

Magda/Wojciech

Świeże, smaczne na czas

Karol

Bardzo dobre sushi. Świeża ryba i dobrze dobrane składniki. Zamówienie zawsze dociera na czas.

Konrad

Pyszne!

Sylwia

Jak zawsze przepysznie!

Patrycja

Zamówienie było opóźnione. Niestety do zestawu nie dostaliśmy imbiru, wasabi ani sałatek.

Anna

Dzień dobry, o wszystkich opóźnieniach zawsze informujemy, nie zawsze wynikają one z naszej winy, czasem sytuacji na drodze nie jesteśmy w stanie zaradzić, natomiast co do braków w zamówieniu, rozumiemy, że została zgłoszona reklamacja?
~ Zespół Dojo Sushi Bar

To nasze kolejne sushi z Dojo i jak zawsze przepyszne! Pięknie podane aż szkoda zjeść 😉 Przemiła obsługa!

Magdalena

Niezmiennie od wielu lat, zawsze smaczne, polecam serdecznie :)

MILEJSKA

Jak zawsze przepysznie 🍣🫶

Anna

Wszystko Pyszne i dostawa bardzo sprawna. Ryba smakuje bardzo świeżo, bez posmaku tranu.

Bartłomiej

Rewelacja!!!!

Agnieszka

Jak zwykle nasze kubki smakowe dały się porwać symfonii smaków wspaniałych potraw!

Grzegorz

Ramen mógłby być częściej

Adam

Dostawa na czas, wszystko ładnie zapakowane. Jedzenie top :)

Małgorzata

Zmiana godz odbioru o 1 godzinę, później problem ze znalezieniem zamówienia do wydania, pomimo potwierdzenia że wszystko już jest ok, okazało się iż nie ma ani pałeczek ani sosu sojowego. Zadzwoniłem aby powiedzieć o zaistniałej sytuacji i licząc na odpowiednie zajęcie się tematem usłyszałem przepraszamy i tyle…

Piotr

Panie Piotrze, w weekend jest u nas bardzo duży ruch i w kółko informujemy o tym, aby składać zamówienia wcześniej, aby nie spotkać się z sytuacją, w której muszą Państwo długo czekać lub odmawiamy przyjęcia zamówienia. Co do pałeczek - zaproponowaliśmy Panu dowiezienie brakujących produktów, nie chciał Pan, więc skąd negatywna reakcja na przeprosiny?
~ Zespół Dojo Sushi Bar