Mówią o nas

Nie ufasz nam? Zaufaj naszym klientom!

sushi doskonałe 😁👍👌

MICHAŁ

Najlepsze sushi w regionie

Adam

Super świeże i pyszne

Marzanna

Pyszne było sushi, minisajgonki mi nie podeszły, ponieważ praktycznie nie posiadały farszu

Monika

Jak zawsze wszystko smaczne :)

Przemek

Jak zwykle pysznie.

Rafał

6/5 ;)

Krzysztof

Sushi bardzo smaczne jednak mam uwagi do samego funkcjonowania restauracji. Osoba zajmująca się marketingiem mogłaby się bardziej postarać. Kilka sytuacji z niedawna. Mam voucher urodzinowy na kwotę 100zł. Chce z niego skorzystać. Mogę to zrobić tylko w restauracji lub przy zamówieniu telefonicznym. Online nie można wybrać np. opcji płatność gotówkà i zapłacić voucherem przy kasie. Z kolei przy zamówieniu telefonicznym nie można skorzystać z rabatu stałego klienta 15%. Wg mnie jest to jedna restauracja i bez względu na to czy osobiście czy internetowo zamawiam powinnam mieć takie same możliwości. Obecnie skorzystanie z vouchera wyklucza skorzystanie z rabatu 15%. Voucher powinen być traktowany jak gotówka bo ktoś już za niego zapłacił. Kolejna sytuacja : piszecie by w weekend zamawiać wcześniej, najlepiej z jednodniowym wyprzedzeniem. Ok ale jednodniowe wyprzedzenie jest możliwe tylko telefonicznie a nie wchodzą wtedy żadne rabaty, gdyż obowiązują tylko online. Znowu paranoja. Ujednolicić stronę z tym co oferujecie telefonicznie. Kolejna sytuacja: zamawiam online sushi i wybieram godzinę 17:00, zaraz telefon że najwcześniej 21:30. Zróbcie blokadę gdy godziny nie są już dostępne.

Katarzyna

Pani Katarzyno, na stronie internetowej jest dostępny regulamin voucherów - wnioskujemy, że jeżeli kupuje Pani voucher lub chce Pani z niego skorzystać, to się Pani z tym regulaminem zapoznała :) jasno jest w nim napisane, że nie można zapłacić voucherem za zamówienie złożone przez stronę internetową i owszem, promocje dostępne na stronie nie zawsze obowiązują również w lokalu, strona ma własny system lojalnościowy i system nagradzania klientów za korzystanie z niej, a zamówienia telefoniczne mają inny. Nie mamy możliwości zrealizować przy kasie kuponu do strony, który musi wpisać Pani na stronie, aby strona naliczyła rabat. Jeżeli chce Pani korzystać ze strony i z jej profitów, to wyklucza to możliwość korzystania z profitów dla osób, które nie korzystają ze strony. Podczas zakupu vouchera, osoba która go kupuje otrzymuje również od obsługi wszystkie te informacje, przykro nam, że nie zostały one Pani przekazane. Niestety nie mamy możliwości zablokować godzin na stronie, stąd ZAWSZE kontaktujemy się telefonicznie i informujemy Państwa o możliwym czasie realizacji zamówienia, nigdy nie zostawiliśmy nikogo bez takiej informacji. Jeżeli chce Pani korzystać z promocji, to liczy się Pani z tym, że wyklucza to możliwość złożenia zamówienia z wyprzedzeniem. Przykro nam, że jest Pani nie zadowolona, zapewniamy jednak, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa była sprawna, a każdy z gości traktowany sprawiedliwie i odpowiednio nagradzany za stałe zamówienia.
~ Zespół Dojo Sushi Bar

Najlepsze sushi w okolicy, polecam

Adam

Pysznie!

Sylwia

Prosiłem o dodatkowe Wasabi i imbir i nie dostałem do zamówienia chyba mieli dużo zamówień i zamieszania ale bardzo polecam.

Michał

Dzień dobry, dodatkowe wasabi i imbir należy wrzucić w koszyk, aby je otrzymać, znajdzie je Pan w sekcji menu w dziale DODATKI :)
~ Zespół Dojo Sushi Bar

Jesteście najlepsi 😗

Katarzyna

Wszystko smaczne i świeże 🥰

Marta

Jak zawsze. Wszystko na 5+

Karol

Jak zawsze pysznie🥳

Łukasz

Jak zawsze pysznie !

Sylwia

Pyszne, świeże sushi jak zawsze!

Klaudia

Jak zawsze wszystko przepycha!!! :D))

Dorota

Brak

Weronika

Wszystko świetnie jak zawsze

Laura

Jedzenie jak zwykle w porządku. Gwiazdki odjęte za koszty opakowań doliczanych automatycznie do zamówień online, gdzie klient zostaje obciążony kosztem większej ilości opakowań niż faktycznie zostały zużyte przy pakowaniu zamówienia (nie pierwszy już raz). Restauracja powinna zweryfikować algorytm naliczania ilości opakowań, aby nie obciążać klientów za coś czego potem klient nie dostaje.

Agnieszka

Szanowna Pani, zawsze kiedy zużytych jest mniej opakowań niż zostało naliczone, restauracja zwraca koszta :)
~ Zespół Dojo Sushi Bar

Brak uwag- zamówienie dostarczone punktualnie, wszystko Ok

Dominika

Gorąco polecam.

Karol

Jak zawsze REWELACJA!

Krzysztof

Najlepsze sushi w Zagłębiu 🐡🍱🍥🍣

Michał

Jestem bardzo zadowolona

Ewa

.

Adrianna

Nie ma nic lepszego niż sobotni wieczor z sushi od dojo 💗

Katarzyna

Bardzo dobre i pięknie podane

Violetta

Najlepsze sushi ever 🩷

Katarzyna